Roll With It

9.11.15


Kada sam saznala da su stigle nove Essie nijanse u naše drogerije, iz jesenje i zimske kolekcije za ovu sezonu, izvadila sam spisak i krenula u pohod. Međutim, kada sam videla postavku, moje razočarenje je postalo veliko.

Ostala sam zatečena. Nije stigla ni kompletna jesenja ni zimska. Ovog puta uvoznik je odlučio da za područje Srbije izmeša jesenju i zimsku kolekciju i plasira je kao "zimsku za područje Srbije"! Ne znam kako se takva ideja stvorila kod uvoznika, ali ovo je po meni besmisleno. Ostali smo uskraćeni za najinteresantnije nijanse iz obe kolekcije. 

"Hibridna kolekcija" sadrži sledeće nijanse: Peak show, Virgin snow, Apres-chic, Frock`n roll, Altitude Attitude i In the Lobby, tj. četiri nijanse iz zimske i dve iz jesenje kolekcije. Pored toga što nam kolekcije ne dolaze redovno, za mnoge smo uskraćeni, ovo je potez koji kolekcionare ostavlja bez reči. 

Originalna jesenja postavka sadrži nijanse: Leggy Legend, Color Binge, With the Band, In the Lobby, Bell-Bottom Blues, Frock ´n Roll. Tri sam s nestrpljenjem očekivala: Leggy Legend, Bell-Bottom Blues i Frock´n Roll. Na žalost, od tri moja željena dostupna nam je samo Frock n´Roll nijansa. 


Frock´n Roll je zaista zanimljiv lak vredan pažnje. Neobične nijanse koju mogu opisati kao mešavinu tamno grafitno sive, crne, ljubičaste, sa mrvom hladno čokoladno braon. Šimer je prelep. Iako u bočici izgleda jednobojno i ima boju čelika, na noktima se vidi da je u pitanju više boja: bela, srebrna svetlo pink i svetlo plava. Galaksija u bočici.



Formula je odlična. Jedan sloj je dovoljan. Ja nanosim dva tanka sloja. Tako se dobija lepša boja i prelepi efekat dubine šimera. Ispod laka preporučujem korišćenje baze, jer je u pitanju tamna nijansa. Lak se brzo suši i nema visoki sjaj. U tu svrhu neophodan je nadlak.

Na slikama imam jedan sloj baze, dva tanka sloja laka i nemam nadlak.






Iako ima par sličnih lakova na našem tržištu, ni jedan nije pravi "duplikat". Veoma slični su Zoya Sansa i OPI First Class Desires, koji su više ljubičaste osnove i toplijeg šimera. 

Kako vam se sviđa? Da li ste udomili neki novi pristigli Essie?

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

14 comments

  1. Kako su se samo usudili da nam ne uvezu Haute tub?! :(
    Lak je divan al bez nadlaka. Bas mi je krivo sto mu ubija simer. Za sad ga necu kupovati al ko zna, mozda cu kasnije.
    Lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam što su ovo uradili, ali Haute tub im neću oprostiti. Hvala puno :)

      Delete
  2. Imam utisak da već sama Essie nema ideje nego izbacuje po stodevetnaesti crveni i ne-sasvim-beli lak, a onda još uvoznik probere najdosadnije boje da nam ponudi. Kvalitet ove strategije se odlično vidi u tome što im je roba konstantno na sniženjima i rasprodajama, a stare kolekcije se razvlače godinama.
    Ne znam kako im se (i proizvođaču i uvozniku) omakao ovaj lak jer je začudo zanimljiv i neuobičajen. Kvalitet mi zvuči kao klasičan Essie. Takođe je lepo videti te sa nekim lakom koji nije baš tipičan za tebe. Cajka apruvz. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U poslednje 2-3 godine mnogi ponovo izbacuju hiljadu i prvu varijantu crvenog laka. Zašto - ne znam. Hvala puno :)

      Delete
  3. Najzanimljiviji od svih koje su uvezli, zaista deluje posebno, dok je ostatak kolekcije totalna klasika koje ima kod svakog proizvođača.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bar su odlučili da njega uvezu. Šteta za neke druge zanimljive nijanse iz ove kolekcije, ali bar smo dobili ovaj.

      Delete
  4. Bas steta sto nisu svi stigli u Srbiju :/ Prelepa je nijansa i bas ti lepo stoji, ja nisam ljubitelj sljokica toliko u laku ali ovo mi deluje savrseno <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :) Mnogo je lep lak.

      Delete
  5. Predivan lak, obozavam taj multicolor simer u essie lakovima. U planu mi je za kupovinu, zajedno sa Peak Show :).
    Od kada je Essie poceo saradnju sa R. Minkoff formula je postala bolja, u smislu da su lakovi dosta gusci, ali se izbor nijansi nije prosirio. Pravi primer za to je prolecna kolekcija 2014 i 2015. Nije da mi smeta sto su dupe, kada mi se lak dopadne, ja pravim zalihu :D.
    Slazem se da nije u redu sto se uvoznici ovako ponasaju! Prvo su nas uskratili za proslogodisnju zimsku kolekciju, onda iz prolecne izostave lak, ali ono sto ne mogu da im oprostim je letnja kolekcija, koju su potpuno preskocili, dok se na njihovom FB nalogu pojavljivalo nekoliko fotografija na kojima je prikazana letnja kolekcija, ali su oni navodili imena slicnih nijansi koje se kod nas mogu naci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom i ništa ne bih dodala. Mogu samo da se nadam da je uvoznik čitao blogove i forume pune razočarenja njihovog poslednje, nejasnog poteza.

      Delete
  6. Replies
    1. Divan je. Razmisli o njemu, verujem da bi ti se svideo.

      Delete
  7. Kakva steta :( bas je lepa kolekcija :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Velika šteta, nemam reči više.

      Delete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe