For all dragon lovers...

29.5.16


Picture Polish Saphira je lak koji mami uzdahe pri prvom pogledu. Reči kojima se lak opisuje su vezane za moja omiljena mitološka bića - zmajeve. 

"For all the dragon lovers..."

"Bright scales, dragon tales..."

Ne samo da me je opis oduševio, nego i sam lak. Picture Polish polako, ali sigurno postaje jedan od mojih omiljenih brendova i želim ih sve više i više. Polako ali sigurno, njihov broj raste. Iako nam nisu dostupni, uspevam da dođem do željenih nijansi. Ni Saphira nije izuzetak. Deo je praznične zimske kolekcije, koja se u prodaji pojavila u novembru 2015. 

Saphira je predivna! Tamno plava osnova, sa primesama trava tamno zelene boje. Neko bi je opisao kao dubinska morsko plava. Holo gliteri su šestougaoni, zastupljeni u dve veličine - manji (kojih ima više) i veći (kojih ima manje). Srebrne su boje, pa na jarkom svetlu ili suncu se prelivaju u raznim bojama.



Formulu ovog laka opisuju kao "crelly", nešto između kreme i jelly laka, ali ne pripada ni jednoj grupi. Potrebna su dva sloja, koji daju pun efekat i "trodimenzionalni" izgled, dubinu. Zbog velike količine glitera, lak se ne suši sa glatkom površinom. To se ublažava nadlakom. Zbog intezivnosti bazne boje, preporučujem korišćenje baze. Lak se nešto teže skida. Ja ga skidam uz pomoć folije.

Na svim slikama imam jedan sloj baze, dva sloja laka i jedan sloj nadlaka.






Picture Polish Saphira je vredan pažnje i male muke oko nabavke. Prelepa nijansa za svakoga, ali posebno laska svetlom tenu.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

9 comments

  1. Sviđa mi se, ma divan je, ali iskreno PP mi ima i zanimljivije lakove ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svaki njihov lak je zanimljiv, samo je stvar ukusa i afiniteta prema određenim bojama/nijansama/nazivima isl :D

      Delete
  2. Predivan za suncane letnje dane :)

    ReplyDelete
  3. Na noktima mi deluje daleko lepše nego u bočici. Baš ima tu divnu vodenastu dubinu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je lepši na noktima nego u bočici i zbog toga mi je posebno drago :D

      Delete
  4. Upravo sam se zaljubila... :/ Tako mi je odličan, woah

    ReplyDelete

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe