L`Oreal Nutri Gold Extraordinary Oil Face

1.6.16


L`Oreal Nutri Gold Extraordinary suvo ulje za lice je prozvod ovog tipa koji sam prvi probala. Ranije nisam koristila ulja za negu lica, ali radoznalost i donekle potreba su me naveli na ovaj korak. Sa uljima se tek upoznajem. I mogu napisati da nije lako. Ako nije odgovarajuće, može doneti više štete nego koristi.

Moram priznati da nisam bila poklonik ulja za lice. Međutim, vemenom sam odlučila da ih probam, jer sam osetila da mom licu treba dodatna nega i "hrana". Kako im nisam vična, odlučila sam se na pristupačnije proizvode. Prvi izbor je pao na L`Oreal Nutri Gold Extraordinary Oil Face - suvo ulje za negu lica. Formulisano je za svaki tip kože i namenjeno starosnoj dobi od 20 do 50 godina.

Ulje dolazi u staklenoj bočici, predivnog dizajna i količini 30ml. Pipeta je dugačka, što obećava potrošnju proizvoda (skoro) do kraja. Ali, nema dozer. Nekome to može predstavljati problem prilikom doziranja proizvoda. Samo pakovanje mi se dopada - elegantno i higijenski.

Od strane proizvođača je naglašeno da sadrži osam esencijalnih ulja: lavanda, ruža, pomorandža, ruzmarin, geranijum, kamilica, majoran i lavandin. 

  • ulje lavande i lavandina - pomaže u smirivanju suve, izritirane kože.
  • ulje ruže - pomaže u smanjenju sitnih ožiljaka i manjih nepravilnosti
  • ulje pomoradže - pomaže da koža bude blistava i sjajna
  • ulje ruzmarina - doprinosi boljoj mikrocirkulaciji kože
  • ulje geranijuma -  pomaže kod akni, proširenih kapilara, viška sebuma
  • ulje kamilice - ima protiv-upalna svojstva
  • ulje majorana - sadrži vitamine i antioksidanse

Ova kombinacija obećava prijatan miris. Ali, kada otvorite bočicu, osetise jak i intezivan miris. Volim lavandu, njen umirujući ton. Međutim, ovde je ona veštačka i neprijatna. Moj nos registruje još i ružu. Zbog ove dve mirisne note, ostale ne dolaze do izražaja. Ovakav miris meni ne prija. 

Ulje je žuto-zlatne boje, ne mnogo gusto. 

Ovo ulje se može koristiti ujutru i/ili uveče, zavisi od vrste kože kao i njenih potreba. Može se koristiti samostalno ili pre kreme za lice. Ja sam ga koristila u večernjoj rutini, posle tonika za lice, a pre noćne kreme (u pitanju je bio kasni jesenji i rani zimski period, kada mi je koža bila još suvlja). Ulje sam koristila na celom licu. Na čelo i obraze bih stavila po dve kapljice, a zatim kružnim pokretima polako nanosila. Tako istovremeno svom licu pružate i kratkotrajnu masažu. Područje oko očiju sam izbegavala. Višak sam "spuštala" na vrat i na dekolte. Lako se nanosi i moja koža ga brzo upija. Lice ostaje sjajno i blistavo, koža deluje glatkije i obnovljeno. Međutim, kod mene se to pokazalo kao trenutni efekat. Posle dva meseca upotrebe koža lica je bila ista - suva i ništa više hidrirana. Isto tako nije ni dodatno nahranjena, kapilari na desnom obrazu su iste veličine. Nisam primetila da je čvršća, niti više elastična.

Sastav:

Caprylic / Capric Triglyceride, Olea Europaea (Olive) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Camelina Sativa Seed Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Rosa Canina (Dog Rose) Fruit Oil, Parfum / Fragrance, Zea Mays (Corn) Oil, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Passiflora Edulis (Passion Fruit) Seed Oil, Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Tocopherol, Limonene, Pelargonium Graveolens (Geranium) Flower Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Citronellol, Linalool, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Oil, Geraniol, Origanum Majorana (Sweet Marjoram) Leaf Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Oil, Lavandula Hybrida (Lavandin) Oil, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Citral, Curcuma Longa (Turmeric) Root Extract, Eugenol, Coumarin, Sclareolide,Rosa Damascena (Rose) Flower Oil, Jasminum Officinale (Jasmine) Extract, Alpha-Isomethyl Ionone


Iako sam čitala hvalospeve za ovo ulje na stranim blogovima, ja sam ostala ravnodušna. I pored odličnog sastava, nismo se našli. Možda bi normalnoj koži više odgovaralo, ali mojoj suvoj ne prija. Već par meseci unazad koristim drugo ulje u večernjoj rutini nege lica i za sad sam zadovoljna. O njemu će biti reči u nekom od narednih postova.

L`Oreal Nutri Gold Extraordinary suvo ulje za lice se može kupiti u Lilly i DM drogerijama, kao i u bolje snadbevenim hipermarketima po ceni od oko 1500,oo din. Često je na akcijama, pa se može iskoristiti povoljnija cena.

Hvala na čitanju.

You Might Also Like

0 comments

Hvala Vam što odvajate Vaše vreme, čitate moj blog, komentarišete, dajete predloge, kritike i sugestije.

Subscribe